Преузми

22. септембар 2012.

август 2012
Подијели

Погледана 2076 пут(a), скинута са сервера 10 пут(a)

близу Peyragudes, Midi-Pyrénées (France)

Ens atrevim a deixar la furgo a dalt d´un coll anomenat peyresourde i començar a baixar un llarg descens pensant amb l´eterna i ultima pujada que ens espera pasat migdia a mes d´agost.
Pugem aspen tranquilament i reservant cames.
Amb menys fresca de la que esperavem encarem la baixada per trobant-se el tourmalet que ja comencem a patir calor i fer la primera refrescada en un rierol per regular la temperatura corporal. la pujada es fa dura prop de la mongie i despres encara mes, sense perdo.
Esmorzem a l´estacio d´esqui de la mongie per anar baixant sense perdre temps valuos al migdia.
Pugem aspen al reves amb un avi gabatxo tocant la pera i carregant-nos de paciencia i no deixal en ridicul reservant per ultim port pendent.
Al final de la baixada de l´aspen encara ens fa un favor i ens ensenya una font d´aigua fresca i molt valuosa.
Encarem l´infern als volts de les 3 de la tarda.
Hem de fer una parada a mig port a refrescarnos al riu i sort en vam tenir...
ja veiem la esperada furgo BRAVO!!!