mmax001

14. октобар 2017.

октобар 2017

Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.

Create your Trail Lists Create your Trail Lists

близу Belgrade, Central Serbia (Serbia)

Jako lepa ruta za vožnju, raznovrsni predeli, pravi izbor za divan jesenji dan kakav je bio kada sam vozio. Želeo sam da vozim preko Smedereva, a da što više izbegnem smederevski put, posebno deo do Kaluđerice. Zato sam išao na avalski drum, pa posle Zuca skrenuo ka Vrčinu i preko Zaklopače i Grocke izašao na Smederevo. Ta deonica je inače u većem delu dobila novi asfalt, pa je milina za vožnju. Dalje sam išao na most prema Kovinu i kroz Deliblatsku peščaru. Deo puta kroz Deliblatsku peščaru je u lošem stanju, ispucao i davno zreo za sanaciju. Mestimično je u delovima od 5-10m ulegao asfalt, pa se ispunio peskom i blatom. Nekako sam sporije vozeć sve prošao mojim drumašem na 23-ojci, ali u vlažnim uslovima ne bi se fino proveo. U Vršac sam stigao knap na voz za Beograd koji polazi na vreme i ne kasni.