Вријеме  4 сата

Број тачака 11484

Uploaded 28.04.2019.

Recorded април 2019

Погледана 105 пут(a), скинута са сервера 6 пут(a)

близу Vic, Catalunya (España)

Ruta lineal no circular per enllaçar la capital de la comarca d'Osona, Vic, amb la ciutat de Girona.
Es passa per indrets molt tranquils i espectaculars com la sempre solitària pujada a Collsesplanes, o la llarga baixada per la Riera d'Osor de Sant Hilari Sacalm fins a Anglès.
Des d'Anglès tenim dues opcions per arribar a Girona. La primera i més curta, és seguir la N-141 fortament transitada fins a Bescanó i Salt, que no recomano. La segona, que és la que he seguit jo, és una mica més llarga però molt més interessant i tranquil·la, que és per Bonmatí i Sant Martí de Llémena on no arribem a passar-hi per poc. Ascendirem un curt port amb el nom "Les Serres" segons referència toponímica al mapa de l'ICC.
Finalment, prop de Sant Martí de Llémena i després de gaudir de les vistes de la Cinglera de Sant Roc, ens desviem a la dreta cap a Llorà i Sant Gregori per arribar a Girona pel nord.
Aquesta ruta és perfecta per combinar esport i visita a la ciutat, sobretot si tenim la possibilitat de deixar la bici dins al cotxe portat per un altre familiar un cop arribats a Girona. Ara bé, si voleu fer això, us haureu de llevar d'hora al matí.