Погледана 3111 пут(a), скинута са сервера 76 пут(a)

близу Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Ruta per bicicletes de tipus ciclocròs o gravel, que surt de Vilanova i la Geltrú i passa per: Cubelles, Castellet, La Ràpita, Sant Martí Sarroca, Guardiola de Font-Rubí, Sant Quintí de Mediona, Sant Pere de Riudebitlles, L'Avern, Sant Sebastià dels Gorgs, Avinyonet, Les Gunyoles, Sant Miquel d'Olèrdola, Canyelles i Sant Pere de Ribes.

Excepte els primers i últims 18 Km, l'itinerari transcorre majoritàriament per camins rurals asfaltats, amb diversos trams que no ho estan i curts enllaços de carreteres secundàries.
Tot i que des d'una perspectiva visual, l'Alt Penedès sembla pla, per bicicleta no ho és, doncs està solcat per multitud de torrents. Sense haver-hi verdaders ports en tot el recorregut, ens trobarem diversos "murs", d'escassos 500m. però amb pendents que poden arribar al 12 i fins al 14%. Deixant a part aquests "murs" esmentats, les pujades més rellevants són:
Km 44,5: 1Km. a partir de Guardiola de Font-Rubí.
Km 57,5: 1,3Km. a partir de Sant Pere de Riudebitlles.
Km 67: 8Km. a partir de la riera de l'Averno, pujada de relleu irregular fins a Les Gunyoles.
Km 94,2: 1,5Km. a partir de Sant Pere de Ribes.

Llocs de pas des de la sortida:
Km 7: Carretera amb força trànsit, fins a Cubelles.
Km 9: Per la pintoresca "carretera del pantà", remuntem el riu Foix fins a Castellet.
Km 18: Comencem a seguir per camins rurals.
Km 26: La Ràpita, possibilitat d'avituallament.
Km 38: Sant Martí Sarroca, possibilitat d'avituallament.
Km 44,5: Guardiola de Font-rubí, possibilitat d'avituallament.
Km 54: Sant Quintí de Mediona, passem per una font però no pel nucli urbà.
Km 57: Sant Pere de Riudebitlles, possibilitat d'avituallament.
Km 68,5: L'Avern, no passem pel nucli urbà.
Km 69,5: Sant Sebastià dels Gorgs, no hi ha serveis, només una font.
Km 72,5: Avinyonet, última possibilitat d'avituallament fins a Sant Pere de Ribes.
Km 74,5: Les Gunyoles, passem per fora.
Km 82: Sant Miquel d'Olèrdola, deixem definitivament els camins rurals i seguim per l'antiga carretera de Canyelles, molt tranquil·la en ser via de vehicles lents.
Km 87: Canyelles, no passem pel nucli urbà. Carretera amb trànsit fins a Sant Pere de Ribes.
Km 93: Sant Pere de Ribes, possibilitat d'avituallament.
Km 97,5: Atents!, pocs metres abans d'arribar al pont de la variant, deixem la recta dels xiprers i seguim un camí a la dreta, que duu a Vilanova.

3 коментар(а)

• sp00k 03.06.2016.

Ruta gravel total, muy chula, entorno estupendo.
    La volveré ha hacer sin duda.

• Слика од jaume72

jaume72 09.10.2016.

Ruta 100x100 recomenable per gravel !!!!