Maslačak

• Слика од Banat, Bočar-Padej

02. август 2020.

август 2020

близу Bočar, Vojvodina (Serbia)

2. avgust 2020. godine
Pešačenje od Bočara do Padeja

Vozom, odnosno zamenskim autobusom do Sente, dalje vozom do Bočara krenulo je nas 20 spremnih da se prihvate izazova pešačenja po banatskoj pustari po toplom, letnjem danu.

U Bočaru smo pravili pauzu za doručak u parku preko puta prodavnice, a u blizini dve crkve koje su na udaljenosti manjoj od 100 metara jedna od druge.

Tu je i kaštel Bajić u dosta oronulom stanju kao i kaštel Heterlendi koji se renovira i koji bi do kraja godine trebao biti stavljen u neku funkciju.

Na izlasku iz sela je rodino gnezdo, četiri mlade rode već lete naokolo.

Dalje nas je čakala banatska pustara, nigde skoro hlada, sunce koje prži ali i pored svega lep ambijent, malo promene nije na odmet.

Na 18-om kiloemtru dolazimo do mesta gde se reka Zlatica uliva u Tisu, tu je nekada bila skela koja je povezivala Banat i Bačku, bila je i čarda na Tisi, sada je to objekat kojim upravljaju ribolovci iz Padeja.

Bilo je sasvim dovoljno vremena za uživanje i osveženje pre nastavka pešačenja do cilja, do železničke stanice u Padeju u čijoj blizini je benzinska pumpa gde smo se osvežili pre dolaska voza.