Maslačak

Лако

• Слика од Jezero Stara Moravica (Krivaja)

22. август 2021.

август 2021

близу Stara Moravica, Vojvodina (Serbia)

Pešačenje oko jezera u Staroj Moravici, jezero ima betonsk branu u naselju Krivaja pa je poznato i pod imenom Krivaja.
Pešačenje sam započeo na izlasku iz Stare Moravice, ulica Bajšanski put. Asfalt vodi do meni nepoznatih objekata, nalik na balone za tenis. Dalje se ide kolskim putem uz jezero, u početku nasutim tucanikom a kasnije pravim prašnjavim putem rubom njiva. S obzirom da ne pamtimo kada je padala kiša posledice se vide kako u njivama tako i u jezeru, novi vode je mnogo nizak, na pojedinim mestima je jezero gotovo presušilo.

Kod betonske brane u Krivaji je česma sa tuševima, kažu da je voda pitka, ja je nisam smeo piti. Deo staze uz jezero na tom delu posle brane je malo zarastao ali prohodan, posle se izlazi na kolski put uz jezero, mnogo je pecaroša i ne retko prolaze automobili.

Sve u svemu nepunih 12 km, bolje nego izležavanje posle nedeljnog ručka.

betosnka brana Krivaja

Broad-Leaved Forest

posetak i kraj pesacenja, Stara Moravica

Sparsely Vegetated Areas

prelazak preko kanala, nema vode