Maslačak

• Слика од Okolina Subotice, jezero Skenderevo

15. август 2020.

август 2020

близу Tavankut, Vojvodina (Serbia)

15. avgust 2020.
Pešačenje okolinom grada
Jezero Skenderevo
broj učesnika 35
vodič Zoran

Vozom do Tavankuta stigli smo brzo, pre 8, odmah smo krenuli u najavljenu "sandala turu", znači lagano pešačenje do jezera Skenderevo i stazom oko celog jezera nazad do Tavankuta.

I bi tako, nigde nismo jurili, nigde nismo žurili, pauze smo pravili gde god nam se učinilo da je zgodno i lepo, pauze su trajale onoliko koliko su nam prijale. I dan je bio lep, sunčan, najavljena kiša je ponovo bila promašaj onih koji daju vremensku prognozu, zna se uvek kakvo će biti vreme, onako kakav je bio vodič prethodne nedelje. A ovaj je mnogo dobar, nema greške s vremenom nikada.

Ekipa je bila brojna, izbrojao sam 35 učesnika, od najlađeg koji je prevalio 4 godine do onih kojima je već lična karta požutela, bez obzira na sve ekipa je bila složna i sa velikim zadovoljstvom ispešačila ovih 14 km lagane i lepe staze.