coros

Recorded август 2018

1,2
2,3

Погледана 46 пут(a), скинута са сервера 0 пут(a)

близу  Bad Gastein, Salzburg (Austria)

Es tracta d’un passeig que complementa l’ascensió des de Bad Gastein a l’estació d’esquí de Stubnerkogel. El telecabina ens enlaira en dos trams fins a 2.250m d’alçada, les vistes són magnifiques.
Des de l’estació s’accedeix a un pont penjant de 140 metres de llarg, amb vistes impressionants. Dóna la sensació d’estar suspès enmig dels alps. A uns pocs metres una plataforma d’observació permet descubrir els pics que ens envolten i que pertanyen al parc de Hohe Tauern, el més important dels alps austríacs. Res no obstrueix el panorama circular, pics que ronden els 3.800 metres ens envolten i als nostres peus la vall.
A partir d’aquí hem decidit baixar fins l’estació intermitja per continuar gaudint còmodament d’aquestes vistes. Hem recorregut durant uns 500 metres una pista ampla que baixa fins a Bad Gastein i que utilitzen molts ciclistes, tot seguit, a mà dreta, s’obre un sender que baixa suaument serpentejant entre nabius, bestiar i algún rodoendro encara florit durant un parell de Km . Les vistes són impressionants envers els pics majestuosos que s’alcen davant nostre i la vall de Gastein amb les diferents poblacions, després d’un parell de Km retrobarem altra cop la pista ja a tocar de l’estació intermitja del telefèric.
A tocar de l’estació hi ha un petit refugi de muntanya on ens podem aturar a fer un mos tot gaudint de les vistes que ofereix la seva terrassa com fan tants caminants per aquests indrets.
En resum, es tracta d’un passeig molt agradable, divertit i còmode que es pot complementar amb una visita de la vall de Gastein i els seus balnearis.