3,0
5,9

близу Subotica, Vojvodina (Serbia)

16. maj 2020. godine
Pešačenje okolinom grada
- pešačenje do Majdana -

Nakon ukidanja vanrednog stanja i ublažavanja mera kao i nakon održanog sastanka uprave udruženja i donete odluke da se najpre aktivnosti započnu u lokalu, u peščari i drugim lokalitetima u okolini Subotice, došao je dan za prvu akciju. Dogovoreno je da to bude legano pešačenje do jezera, izletišta Majdan i nazad.

Već posle pola 8 oni nestrpljivi su bili na zbornom mestu, autobuskoj okretnici "dvojke" na kraju ulice Proleterskih brigada u narodu poznatom kao Srpski šor. Do dogovorenih 8 sati sakupilo nas se preko 60, izbrojano je 62 učesnika ove akcije. Podelili smo se u dve grupe po tridesetak učesnika i krenuli planiranom trasom.

S obzirom da do jezera nema više od 4 km odlučio sam da malo "šaramo" po manje poznatim stazama Subotičke peščare i na taj način stazu do jezera produžimo na nekih 7 km u odlasku i oko 5 km u dolasku nazad do okretnice. Tempo nije bio mnogo jak, gledao sam da bude prilagođen grupi i raspoloživom vremenu. Vremenske prilike povoljne, lep, sunčan dan, učesnici željni aktivnosti su sa velikim zadovoljstvom prešli stazu.

Pešačenje nastavljamo sutra i narednog vikenda a zatim po planu krećemo na Frušku goru pa u junu i na planine po Srbiji. Ako se po jutru dan poznaje biće i ubuduće lepih, zanimljivih i posećenih akcija udruženja na opšte zadovoljstvo kako učesnika tako i nas koji te akcije pripremamo.

borova suma

Broad-Leaved Forest

kroz borovu sumu

markirana staza

Kelebija, Opstina (Linija 1a) - R6

nekadasnji majdan peska

Odmoriste Majdan

Makadam

Srpski Sor, Okretnica (Linija 2)

valovite livade

zajednicko fotkanja na obali jezera