• Слика од Subotička peščara, pešačenje sa studentima

Recorded март 2018

3,8
7,7

близу Subotica, Vojvodina (Serbia)

11.03.2018.
Pešačenje sa studentima Ekonomskog fakulteta, drugio pešačenje ove godine
Ukupno 66 učesnika, od toga 33 studenta i 33 člana i prijatelja Udruženja Poželi želju
Trasa pešačenja: Hala sportova - ul. 27. marta - Zapadni vinogradi - jezero Majdan - Daščanska šuma - ul. Proleterskih brigada - Dudova šuma

Za razliku od prošlonedeljnog ovaj put se ispred hale okupilo više studenata, po Acinom brojanju njih 33. Isto toliko je bilo i onih koji nisu studenti, pretežno su to bili članovi udruženja ali bilo je i novih lica.

Od Hale sportova krenuli smo ulicom 27. marta, prešli prugu i nastavili dalje ka Masterplastu i rubu šume gde pravimo kraću pauzu. Nastavljamo stazom treking lige, na kratko prepuštam Miloradu vođenje kolone i naravno da on kolonu usmerava na drugi put a ne onaj kojim sam ja hteo ići. Kako god mi stigosmo do Majdana koji je i danas imao lepu plavu boju, plavu kao oči Marine iz pesme Prljavog kazališta ;-)

Nakon nešto duže pauze i uživanja u sunčanom danu kraj jezera moralo se krenuti nazad. Odabrali smo markiranu stazu kojom stižemo do raskrsnice na Srpskom šoru. Dalje je preostalo samo tabananje uz asfaltni put u ul. Proleterskih brigada do Dudove šume gde se posle nepunih 16 km pešačenje završilo.