Maslačak

Recorded новембар 2015

3,1
6,1

близу  Subotica, Vojvodina (Serbia)

3.11.2015.
PK Spartak i Učiteljski fakultet u Subotici organizovali su prvu, promotivnu akciju pešačenja studenata okolinom grada.
Pošto zbog obaveza studenata nije bilo moguće organizovati pešačenje u dane vikenda odabran je radni dan. Kratki dani i novembru uslovili su da raspoloživih dva i po sata i uslov da se ne koristi gradski autobus u mnogome suze izbor za trasu pešačenja.

Od Hale sportova odakle smo krenuli išli smo ka periferiji grada, ka peštanskoj pruzi i ka granici Subotičke peščare sa željom da stignemo do Šištaka, ostatka nekadašnjeg grudobrana starog strelišta a sada jedne od najomiljenijih destinacija subotičkih planinara. Međutim vremena ipak nije bilo dovoljno pa smo se zadovoljili samo pogledom ka Šištaku sa nekih 300-400 metara udaljenosti. Pešačili smo do prelaza preko pruge pa uz rub šume ka prvim kućama grada gde nas je polako sustizao sumrak.

Još uvek nedovoljno pripremljenim studentima je i ovo bilo dovoljno da ne kažemo previše za prvi put. Nadamo se da će se saradnja nastaviti.