Maslačak

24. мај 2020.

мај 2020

Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!

Outdoor Navigation Outdoor Navigation

близу Subotica, Vojvodina (Serbia)

24. maj 2020.
Pešačenje okolinom grada
Makova sedmica, istraživanje staze za ovogodišnji SU trek & trail
broj učesnika 15

Kišno i vetrovito jutro obeshrabrilo je sigurno neke, nekima je bilo dovoljno jučerašnje pešačenje, kako god današnji zadatak je bio preći jednu stazu od oko 12 km i ako zadovolji kriterijume planirati je za malu stazu ovogodišnjeg SU trek&traila odnosno Memorijala Mihajlo Kampoš.

Početak staze je isti kao do sada, ulicom Ane Frank do njenog kraja, deo koji bi najradije menjao ali ne mogu, ne postoji druga alternativa. Dalje se ne ide desno kao pre nego levo, najpre širokim šumskim putem pa desno u šumu i dalje do raskrsnice gde je prošle godine bila KT 5. Otuda opet desno, sada je to preoran šumski put, sitna kiša koja je padala jutros nam je bar malo olakšala hodanje po rastresitom pesku. Posle nešto više od 4 km od početka dolazimo do raskrsnice gde bi mogla biti jedna KT i razdvajanje male od velike staze. Uključujemo se ponovo u poznati deo staze od prethodnih godina.
Na kraju te staze sada biramo skretanje desno do kraja šume pa rubom šume do ponovnog skretanja na jedan šumski put kojim do sada nismo mnogo prolazili. Njime se nastavlja do ponovnog uključenja na poznatu stazu kojom se stiže do mesta odakle smo i krenuli.

Sve u svemu prvi prelazak planirane trase ispunio je očekivanja, mislim da su velike šanse da ovo bude zvanična, mala staza 3. SU trek & traila.