Maslačak

Recorded децембар 2017

3,2
6,4

близу  Subotica, Vojvodina (Serbia)

02.12.2017.
Šetnja zdravlja PK Spartak,
vodič Đorđe Radulović
broj učesnika desetak

Trasa: Okretnica 1a - Daščanska šuma - jezero Majdan - Kelebijska šuma - Kelebijsko jezero - okretnica 1a

Uobičajena subotnja akcija, ovaj put nešto manje učesnika na polazom mestu, valjda ih hladno jutro malo poplašilo.
Krenuli smo "našom" stazom, još uvek nemarkirana deonica ali iskreno se nadam da će tokom ove zime i to biti završeno. Nekim novim deonicama koje će biti uključene u markiranu statu stižemo do markacija i nastavljamo do raskrsnice R6 gde smo ustanovili prošli put da nam je neko odneo tablu sa mapom staze.

Pošto je plan bio da se zameni tabla pristupamo poslovima. Bušimo nove rupe, postavljamo novu mapu i manje više bez većih problema postavljamo je na mesto. Nadam se da će ova na stubu stajati mnogo duže od prethodnih.

Markiranom stazom idemo do Majdana, razmišljamo o tome kako bi bilo lepo da se obala ovog jezerceta uredi, ko zna, možda se i to desi jednom.

Pada dogovor da idemo zajedno do Kelebijske šume gde ćemo se razdvojiti i gde će Đorđe i Jožef poći sa mnom u obilazak Kelebijskog jezera gde tokom zime imam plan voditi članove Eko-planinarske sekcije.

Staza je prohodna, manjim delom blatnjava ali to nam nije smetalo da uživamo u lepom subotnjem prepodnevu i na taj način uhvatimo zalet za sutrašnji dan i našu novu akciju na Fruškoj gori.