Степен тешкоће   Лако

Recorded новембар 2017

3,2
6,4

близу  Senta, Vojvodina (Serbia)

25.11.2017.
Pešačenje uz Tisu od Sente do Adorjana
broj učesnika 59

Trasa: Senta, železnička stanica - Gradski trg - Kej uz Tisu - Narodna bašta - nasip uz Tisu - Adorjan - festival hurke i kobasice

Opuštena akcija sa motivom u vidu hurki i kobasica tj. festivala u njihovu čast koji se organizovao u mestu Adorjan, malom mestu na putu između Sente i Kanjiže.

Busom smo se prevezli do Sente, usput nas je pratila gusta magla, da se ne lažemo bilo je i onih koji su posumnjali u ispravnost vodiča u prethodnih par dana jer najavljenog sunca ni u najavi nije bilo. No, pokazalo se da u tom verovanju ima nešto, na par kilometara pre Sente od magle ni traga, sunce se pokazalo u punom sjaju i ulepšalo nam još jedan dan koji smo iskoristili na lep način.

Pešačenje smo započeli kod železničke stanice u Senti, prošli pored Glavnog trga i parka, izašli na kej i kroz Narodnu baštu nastavili ka Adorjanu hodajući lepo uređenim i održavanim nasipom. Naravno kada se hoda po ovakvom terenu teško se mogu očekivati neki spektakularni momenti ali njih smo očekivali svakako tek na kraju, na festivalu hurke i kobasice.

Nepunih 13 km hodanja, nije neka dužina ali je svakako bilo i zanimljiv o i lepo u jednoj velikoj grupi u kojoj je bilo podosta novih lica. Nakon obilaska štandova i drugih mesta na kojima se nudilo sve i svašta ponovo smo seli u autobus i krenuli nazad kućama.

Do neke nove akcije, poželite želju jer čudo se možda dosađuje...
  • Слика од Autobuska stanica Senta
Autobuska Stanica
Virágoskert
Városháza
Városi Park
Szt.István
Muzicka Skola "Stevan Mokranjac"
Narodna Basta (Népkert)
  • Слика од Nasip
Unpaved Road
Pravoslavna Crkva
Road and Unpaved Road
Révész Szobor (Révész Szobor)