Nihad

Recorded март 2011

5,0
10,0

близу  Gračanica, Federation of Bosnia and Herzegovina (Bosnia and Herzegovina)

Staza na kojoj je vožen dio olimpijskog maratona. Ova staza se ne uređuje i prohodna je u slučaju kad je snijeg stvrdnut i u slučaju kad je napravljen trag motornim sankama, a taj slučaj je čest jer sankaši voze cestom koja čini veći dio ove staze, te tako pomažu i laufašima (hvala im). Obzirom na dužinu staze najbolja varijanta je cjelodnevna tura (7 do 8 sati) sa nekoliko dužih odmora. Ukupan akumulirani uspon je oko 450 m, (realna vrijednost). Staza pogodna za vožnju bicikla.
Parking ispod šehidskog mezarja kod hotela Igman.
Prva raskrsnica za Javornik iz smjera Grkarice. Za 15 minuta se siđe do planinarskog doma Javornik (slika).
Mašala!
Raskrsnica i privremena štala Šumarstva.
Lovačka kuća, u zapuštenom stanju.
Raskrsnica sa koje se odvaja kružna cesta oko Velikog polja i markirani put za uspon na Javornik.
Povremeno korištena štala za potrebe Šumarstva.
Vidikovac sa kog se pružapogled na Prataču, Lokavske čaire, Pazarić, Ormanj i td.