GERCA

Вријеме  један сат једна минута

Број тачака 2443

Uploaded 04.09.2010.

Recorded децембар 2009

1,2
2,4

Погледана 4156 пут(a), скинута са сервера 101 пут(a)

близу Colldejou, Catalunya (España)

Bibliografia : A peu per les comarques de Tarragona Vol IV (Arola Editors)
Mapa SERRA de LLABERIA 1:20000 Ed. Piolet

El 24/02/14 he agrupat aquesta ruta amb els waypoints i fotos de :

140223 Voltants de Colldejou. Barrancs de les Soques,Bullidor(font) ,Rifà i Buidagasses. Cova Llonga

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IMPORTANT : La dada del temps emprat en fer la ruta és refereix al que estem en moviment , no al temps total que óbviament és molt superior.

NOTA del 18-10-20 : A la època en la que vaig fer aquesta ruta , no acostumava a posar-hi descripció i comentaris. Amb el temps he anat desenvolupant una espècie de fitxa que permet tenir una idea més clara del recorregut i de tota una sèrie de paràmetres a tenir en compt.
Recomano a tothom que vulgui fer aquesta ruta i per extensió a totes les que tenen 3 anys o més que busqui tracks més actuals ja que amb el pas del temps els camins canvien força.
El usuaris "PREMIUM" del wikiloc, 10€ a l'any, disposen d'una bona eina per fer recerca de rutes semblants a una d'antiga. Així és pot visualitzar al mapa rutes amb zona de pas o inici comú a la que ens interessa. Posteriorment podem filtrar per usuaris, època de gravació i tota una sèrie de paràmetres

Raskrsnica

07 Grauet Canal Fosca 23-02-14

4 коментар(а)

• RAM52 20.02.2013.

JO TAMBÉ FAIG ELS LLIBRES DE "A PEU ... "

• Thany33 21.07.2016.

Avec 4 enfants de 8 à 12 ans c était parfait.

• Gerca.Pro 21.07.2016.

Ruta facileta

• martí lloveras 17.02.2020.

I have followed this trail  проверено  View more

No tan bona com les rutes de l'entorn, en alçada. Molt fàcil