jferrando_

Recorded децембар 2018

0,5
1,1

Погледана 5 пут(a), скинута са сервера 0 пут(a)

близу  Vilanova de Prades, Catalunya (España)

Des de Prades agafem la T-700 i després TV-7005 en direcció Vilanova de Prades. Un cop al poble, just a la seua entrada ens topem amb una rotonda amb cinc surtides possibles. La que hem d'agafar nosaltres és la tercera des d'on venim, aquesta surtida és diferents de les altres quatre, es caracteritza per ser un camí de terra que va paral·lel a la segona surtida de la rotonda. Seguirem aquesta pista durant 2-3 km fins arribar a un revolt a l'esquerra amb un ampli espai per deixar el cotxe.

Per pujar a dalt no necessitem res més que una mica d'aigua, una barreta i una càmera per inmortalitzar el moment. De primeres ens equivoquem i prenem el corriol que surt just a l'esquerra d'on deixem el cotxe, per plantar-nos a sota mateix de la paret que forma el cim de la Punta Curull. Un cop a sota vam veure que aconseguir pujar a dalt des d'allí ens era impossible en aquell moment, així que deicidim tornar al cotxe i seguir pista endins.

Seguint la pista ens trobem amb una bifurcació d'aquesta a la dreta (02), nosaltres seguirem la pista que va recta a l'esquerra i que va seguida d'un altre revolt a l'esquerra amb prou zona per aparcar. Després d'haver caminat uns 150 metres després d'aquest últim rebot ens topem a mà esquerra amb un pal indicador i un corriol que s'enfila cap amunt al cim. El seguim i amb poc més de 10 minuts ja som al cim, amb vistes a un dels cims que ja fa estona que hem assolit, al Tossal de la Baltassana.

Ruta curta i amb bones vistes de la Serra de Prades, ideal per fer amb nens o també allargar-la recorrent tota la Serra de la Llena, donant punt de sortida i final a Vilanova de Prades.