GERCA

Recorded новембар 2011

4,3
8,6

Погледана 3037 пут(a), скинута са сервера 95 пут(a)

близу Vallromanes, Catalunya (España)

Tot el recorregut està perfectament senyalitzat amb els colors vermell i blanc del GRs , amb pintures i petits pals de fusta.
A la pàgina web de la FEEC , hi ha totes les etapes del Gr 92 molt ben explicades. Jo les portava impreses i no em va fer falta mirar-les per seguir el camí. Malgrat tot, la seva lectura ajuda a conèixer millor els llocs de pas.
Les vistes d’Alella , Badalona, Tiana ,Barcelona , i sobretot del mar són espectaculars si el dia és clar. També donem la volta a l’hospital de Can Ruti.
Tècnicament només presenta una certa dificultat la baixada final després del Coll dels Avions (260), bastant relliscosa i per torrentera en mal estat per les motos i la pluja darrerament caiguda. També cal esmentar el primer km amb pujada bastant forta, però amb l’entorn més bonic de l’etapa.
És aconsellable apropar-se fins la petita ermita de Sant Climent per gaudir de la vista del Monestir de Sant Jeroni de la Murtra i el seus voltants.
Cal vigilar amb el tram que passem per els terrenys del Mas Oliver, ja que el propietari ha esborrat les marques blanques i vermelles del Gr dels arbres amb pintura negra.
Al planell de les alzines (265) hi ha un ampli mirador amb vistes espectaculars del Besos.

vrh

Coll de Galceran 100 Cims

Coll de Galceran 29-11-11
pješačenje po planinama

Sant Jeroni de la Murtra

Sant Jeroni de la Murtra 29-11-11

Ermita Sant Climent

Ermita Sant Climent 29-11-11 Després passem pel 100 Cims del Puig Castellar.

2 коментар(а)

• Слика од GERCA

GERCA 19.01.2013.

Després passem pel 100 Cims del Puig Castellar. /outdoor-trails/111129-100-cims-gr-92-etapa-17-coll-de-la-font-de-cera-estacio-montcada-puig-castellar-i-galceran-2258907#wp-2258910