GERCA

Recorded мај 2015

4,8
9,6

Погледана 1478 пут(a), скинута са сервера 61 пут(a)

близу Rellinars, Catalunya (España)

Diapositives ruta del 28-05-15 :

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Intro :
Com aquestos comentaris van adreçats al Wikiloc , on la majoria dels usuaris emprant el GPS, cada cop faré més curta la descripció de l’itinerari i intentaré donar ajut per tenir una “idea global” de la ruta pensant “com i amb” una persona que porta un GPS.
Quan faig la valoració de la dificultat de la ruta, sempre em refereixo a la tècnica. La part física, al menys per a mi, són uns números que tothom te que adaptar al seu estat de forma. Malgrat tot, crec que no hi ha una “fórmula màgica” d’us universal que elimini la visió subjectiva
Així en lloc d’estendre’m en una literària descripció del recorregut, intentaré donar la suficient informació per a que el lector sàpiga, abans de sortir, el que es trobarà a la ruta. De fet, només vull explicar la informació que jo busco en una ruta penjada per un company al wikiloc ----

Valoració Global :
Ruta qualificada de moderada per la mancança de senyalització i , al menys per la meva part, de cartografia.
Cal esmentar que en diversos trams de la ruta vaig anar trotant ( per anar provant el turmell ). Caminant cal afegir una hora o més al temps emprat.
Trobem poca ombra i bastant de pista. El seu punt fort és que permet, fer amb una mateixa ruta, dos “100 Cims”.

Aproximació :
Deixem el cotxe a Rellinars ( B-122 revolt pista “Les Serres” , wpt 01)

Orientació amb GPS : ( Fàcil )
Amb GPS i el Topohispania cap problema. Però anava sol i vaig pensar més d’un cop que passaria si el GPS em fallés.

Dificultat Física : ( Fàcil )
És llarga, però fàcil físicament parlant.

Dificultat Tècnica : ( Fàcil + )
Després del wpt 12 el corriol planeja una estona per en sec començar a baixar per un terra molt malmès. Sort que el pendent no és massa fort

Passos Perillosos : ( Cap )
Malgrat tot, jo em vaig despistar just al començament de la baixada final ( passat wpt 12) i ho vaig passar malament per tipus de terra. Cal vigilar en aquest lloc ja que al travessar una gran roca el clar camí resta, per un moment ,amagat .

Descripció :
Com sempre, els wpt pretenen indicar els punt més significatius i conflictius de la ruta.

Tipus de camí :
Molta pista amb dreceres de no sempre bona petja.

Cobertura GPS i Mòbil :
Tema GPS sense problemes. Movistar bé

Menjar :
Vaig dinar bé a ca la Pepa. Sense haver d’agafar el cotxe.

Dades tècniques :
Segons el Garmin , passat pel GARMIN CONNECT tot i que darrerament fa el ruc, la ruta té 19,06 km i 751+ de desnivell. Temps total amb aturades 03 hr 49’. Caminant 3hr 30’
Ara porto configurat el GPS ( Etrex 20 ) per a que agafi senyal cada 3 seg
Possibles variants :
Segurament resulta més còmode la ruta fent-la al reves.

Bibliografia :
Ni Alpina ni Piolet tenen cartografia de la zona. La ruta està basada en aquest tarck:

i modificada , seguint els seus consells.
01 Aparca Rellinars 28-05-15
13 Entronca pista 28-05-15

• Слика од TARRAGONINA

TARRAGONINA 07.01.2016.

Una mica llarga, però cims al sac .....