5,1

Погледана 623 пут(a), скинута са сервера 3 пут(a)

близу  Ulldemolins, Catalunya (España)

Circular amb sortida i arribada a l'ermita de St. Antoni. Baixa seguint el Gr cap a les Cadolles Fondes per entrar al Congost de Fraguerau fins a l'ermita de Sant Bartomeu de Fraguerau.
Passem de llarg la pujada per la serra de Ventadors, per continuar per la riera fins a un lloc anomenat aiguabarreig, on s'ajunta la riera que hem seguit del congost de Fraguerau amb la riera que baixa pel barranc dels Pèligs i la del barranc del Vidalbar.
En aquest punt cal anar en compte per que el cami travessa la riera del barranc dels Pèligs i continua per un pla però immediatament baixa al rec i comença a enfilar-se per dins el barranc seguint la riera de Videlbar.
La pujada es forta però l'esforç està recompensat en arribar el pont natural de la obaga. Passem per sota el pont i el cami continua per el costat de la balma i la pared de pedra.
Al toll de l'ou tornem a trobar el GR que ens porta cap el Pi de la Carabasseta, sobre la carena d'Ulldemolins, per on baixem cap a l'ermita de Santa Magdalena i Sant Antoni