Joandm

Uploaded 04.08.2017.

Recorded јул 2017

6,3

Погледана 71 пут(a), скинута са сервера 2 пут(a)

близу  Queralbs, Catalunya (España)

Ruta circular A Peu, molt interessant des de Queralbs al Santuari de Nuria.i tornar a Querallbs

Feta el dia 30 de juliol del 2017 - per en Joan i la MºRosa

Distància uns 25 Kms
Desnivell uns 1.200 Mts

Aquesta Ruta si estem acostumats a caminar, no ofereix cap complicació, Però hem de tenir en compte la distància i el desnivell positiu acumulat.

El temps en Moviment és de. . . . . . . . 8 hores i 10 Minuts
El Temps que hem estat aturats és de 1 Hora i 20 minuts
El temps total de l'excursió és de. . . . 9 hores i 30 minuts

Comencem la ruta a l'Aparcament del Cremallera a Queralbs.

En lloc de pujar directament a Núria, vam passar pel centre de Queralbs, ens dirigim drección Oest fins arribar al pintoresc lloc anomenat la Font de l'Home Mort.
Val la pena contemplar la bellesa de l'entorn.

Reprenem la marxa en direcció nord-est a través del GR 11-6 que ens portarà a la Vall de Núria, passant per la Collada de Fontalba.
Abans d'arribar a Núria podem contemplar la Vall des d'un Mirador proper. prosseguim la marxa i en arribar a l'altura del l'Estany trobem la Font de Sant Gil, on podem omplir les cantimplores d'aigua i parar per prendre uns entrepans i visitar la Vall.

Després de Descansar i Recuperar Forces procedim a efectuar el retorn a Queralbs, Utilitzem la Via Directa mitjançant el GR - 11.

La baixada es fa molt agraïda, ja que passem per Cascades i Vistes Panoràmiques que ens alegren tot el recorregut fins arribar al Punt de Partida, on hem deixat el coxhe