• Слика од 2018-03-30 Torrassa - Sant Sebastia - Can Bordoi

Recorded март 2018

2,4
4,8

Погледана 272 пут(a), скинута са сервера 32 пут(a)

близу Llinars del Vallès, Catalunya (España)

L’inicií de aquesta ruta es davant la deixalleria de llinars del Vallès, allà deixem el cotxe aparcat i comencem a caminar seguin el camí, fins trobar l’encreuament amb el Mogent, al travessem i seguidament passem per sota de la autopista, la variant C-35, aquí girem a l’esquerra seguin la pista, fins trobar la cruïlla del Camí del Coll, aquet passa per sota les vies l’Avé, el seguim i anem pujant per la pista vent ample fins a trobar un encreuament amb un corriol a l’esquerra el prenem, continuant per el mateix, es trobant diversos encreuaments, que ens porta directament fins la Torrassa, els caps de setmana i a servei per esmorzar, la torrassa esta oberta puden pujar per veure unes vistes espectaculars de tot l’entorn, deixen enrere la Torrassa fins arribar a l’aparcament, aquí prenem la pista a la dreta uns pocs metres fins trobar el encreuament a ma esquerra que ens porta directament a las restes de l’ermita de Sant Sebastià, seguim per la mateixa pista fins trobar el GR-92, fins arribar a Can Bordoi, visitem l’entorn i Sant Cristòfol, retornem uns metres i agafem un caminet, que ens portarà fins a prop de Can Bruniquer, passant per sota de les vies l’Avé, trobem Can Diviu, i arribem al encreuament de la variant, que es per on hem passat al començament, desfem el camí fins arribar als cotxes.

2 коментар(а)

• Слика од joan julià

joan julià 02.03.2020.

I have followed this trail  проверено  View more

Bonita salida de un par de horas.

• Pajarraku 10.05.2021.

Ruta senzilla, i amb molt bones vistes.