2,9
5,9

близу  Dokanj, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Dana 24.3.2018. godine planinari PD "Konjuh" - Tuzla organizovali su pješačku turu na LD Stara Majevica, pod nazivom "PJEŠAČENJEM U SUSRET PROLJEĆU NA MAJEVICU".
Na pješačenju je uzelo učešće 36 planinara i ljubitelja prirode. Na lakšoj turi je učestvovalo 10 planinara, a na težoj 26 planinara.
Iz Tuzle smo krenuli privatnim autima do Doknja - 8. kilometar što je bila i polazna tačka (PT).
Poslije zajedničke fotografije u 8,45 časova smo krenuli pješke prema Kaldrmi gdje smo skrenuli pored Abrahamskog potoka. Usput smo napravili nekoliko kraćih pauza.
U podnožju kose Ključ grupa se razdvojila, na težu - uspon preko Ključa i lakšu pored Djedove vode (ni jedna nije bila laka jer je trebalo prtiti snijeg preko 30 cm visine).
Obje grupe su uspješno savladale uspon i stigle na lovački dom Majevica.
Grupa koja je išla preko Ključa usput je susrela ranjenu divlju svinju, a na lovački dom je stiga oko 11:20 sati. Druga grupa je na dom stigla 20 -tak minuta kasnije.
Na lovačkom domu su nas dočekali ljubazni domaćini, pa je vrijeme brzo prošlo uz topao lovački grah i gulaš, čaj, kafu i dr. osvježavajuće napitke.
UZ ugodnu muziku i druženje međusobno i sa lovcima vrijeme je brzo prolazilo,.
U 13:00 sati krenuli smo nazad prema Doknju povratnom stazom preko Jarića.
Na 8. km smo se pozdravili i autima krenuli prema Tuzli gdje smo stigli oko 15:00 časova.
Iako je ovo trebao biti doček proljeću, u stvarnosti smo imali pravo zimsko hodanje i pravu zimsku idilu. Atmosfera je bila odlična.Raspoloženje na visokom nivou. Svi su se osjećali prezadovoljni, kada su uspjeli savladati oko 13 km steze na kojoj je bio snijeg preko 30 cm, a na mjestima i dublji. Neželjenih situacija nije bilo.
Najmlađi učesnik je imao oko 7 godina, a najstariji blizu 80 godina.