3,4
6,9

Погледана 2441 пут(a), скинута са сервера 94 пут(a)

близу Igualada, Catalunya (España)

Tradicional ascensió a una de les muntanyes emblemàtiques de la Conca d'Òdena, la Tossa de Montbui, però cercant corriols menys transitats que els habituals. Seguint inicialment el curs del riu Anoia, es remunta per torrents i camps fins al camí de Can Prim, on s'ascendeix pel PR fins al capdamunt de l'esplèndid mirador.
El descens es fa per la cara est, però agafant un corriol que ens mena directament al Torrent de les Bruixes, bonic paratge de margues calcàries, que ens porta fins al nucli de Sant Maure per travessar el Rec i tornar al punt d'inici.

2 коментар(а)

• Слика од Daniel0885

Daniel0885 03.06.2019.

I have followed this trail  проверено  View more

Ruta diferent per fer la Tossa, molt bona!

• Слика од tona86

tona86 15.08.2020.

Pels horts de Montbui, a l'anada, hi ha un punt en què el camí està tallat per una tanca, però es pot seguir pel camí de sobre. La resta de pujada molt maca.
    El problema és en tornar. Un cop la baixada més pronunciada s'acaba, el camí s'ha perdut en diversos trams, i en alguns d'altres està a punt de perdre's.