pepo19

Recorded март 2016

3,8
7,7

Погледана 897 пут(a), скинута са сервера 29 пут(a)

близу Riquer Bajo, Valencia (España)

Ruta pel corredor natural entre dos parcs naturals, el de la Font Roja i el de Mariola

Pаскрсница

2 коментар(а)

• Слика од A Blanes

A Blanes 23.03.2016.

Hola Pepo. Conec moderadament la zona però no acabe de comprendre per on has caminat. La meua pregunta és si el recorregut transcorre per sendes clarament identificables.

• Слика од pepo19

pepo19 23.03.2016.

Hola Antonio, puc dir-te que el 98% de la ruta transcorre per senda. Solament hi ha tres punts lliures de senda.

El primer punt està una vegada passes el tram dels Llençols, jo vaig tirar recte en comptes de la dreta que ens portaria al Preventori, aquest tros (nou per a mi) també hi ha senda però com la meua intenció era pujar i empalmar amb el GR7 i dirigir-me al Castellar vaig tirar camp a traves, jo calcule que uns 200m, però m'anaven eixint sendes que jo deixava quan no em convenia l'adreça.

El segon punt està en el Alt del Castellar, una vegada que estàs en el més alt i si vols tenir millors vistes del Salt has de baixar un xicotet terraplen i després una xicoteta trepada per unes roques sense "dificultat tècnica"

El tercer punt es un simple destrepe al Castell de Barxell, vaig voler donar-li la volta al castell.

I açò és tot, espere haver aclarit el teu dubte, una salutació.