manel 1

Recorded новембар 2020

2,1
4,1

Погледана 25 пут(a), скинута са сервера 3 пут(a)

близу La Bauma, Catalunya (España)

Marco dificil només pels petit desviament que hem fet per anar al turo que he anomenat "la Mamella" per que no se com es diu

Casa Nova de l'Obac-la Pastora-Alts de la Pepa-la Mamella-Toro de la Mamella-Torre de Guaita del Turo de l Mamella-Torrota de l'Obac-Forn de Calç de l'estepar-Collet Estret-Canal de Llop-Font de la Portella-Turo Roig-Pou de Glaç de l'Obac-Casa Nova de l'Obac

Hem fet els Alts de la Pepa pel corriol que surt de darrera la Pastora. Es veu el traç tota l'estona, no és gaire complicat i permet evitar la congestió que aquests dies hi ha a l'Obac.

Pujant cap al Turó de la Mamella poc abans d'arribar a l'alçada de la font hi ha un corriol molt poc visible que tomba a l'esquerra ui es pot seguir uns metres. Et deixa amb el turó que he anomenat la Mamella, per raons obvies. Arribar i pujar al turó cal fer-ho per on vegeu que us atreviu a passar. No hi ha camí; la porimera zona és pedregosa i cal anar en compte amb no relliscar (molta pedra suelta) i després cal travessar la vegetació (pinta que no hi passa ningu).DE dalt del turó molt bones vistes

Alts de la Pepa

sota la Mamella

la Mamella

Fotografija

sota el turo de la Mamella

Vrh

torre de guaita del turó de la Mamella

Ruševine

Torrota de l'Obac

Fotografija

Pou de glaç de l'estepar

canal del Llop vistes a la Roca Salvatge

Fontana

Font de la Portella en restauració