zli3005

Recorded мај 2018

2,3
4,7

близу  Zvonce, Central Serbia (Serbia)

Asenovo kale je Vrh iznad Zvonačke banje. Negde u visini bazena ,na putu ima tabla koja označava start staze . strm spust do potoka ,prelazak starog mosta pa se ulazi u kanjon Cedilka. Staza dalje vodi pored ribnjaka,prelazi se potok i dolazi se do raskrsnice . Bira se kolski put koji vodi desno. negde ,blizu izlaska na greben ima tabla gde treba skrenuti levo sa kolskog puta i preći na šumsku stazu, dalje je lako, cela staza je dobro markirana. U povratku , odmah posle repetitora skrenuti levo ali ne pretiti markaciju od Sky running staze nego ići više levo i pratiti livadu to jest kolski put koji vijuga i dovodi vas tačno do ispred ribnjaka, dalje nazad kako ste i došli ,kroz Cedilku. prilikom spusta se nailazi na dva izvora. Sredinom maja je bilo vode . Lagana tura od nkih 9km i do 500m uspona . Pruža divan pogled sa vrha na okolinu. Vide se Ruj, Rakitski kamen, Vlaška planina sa vrhom Panica, Greben planina i vrh Beženište, venac Stolske planine, Talambas u daljini
Selo

• Слика од shmoogar

shmoogar 19.05.2018.

Za primer kako se beleži putanja.