2,4
4,8

близу Beli Potok (Serbia)

Avala
01.01.2016.
vodič Vlada Radivojević, PK Železničar, Beograd
broj učesnika 20-ak na startu, 10-ak na cilju (deo se odvojio i nastavio nekim svojim stazama)

Prvo planinarenje u novoj godini, s obzirom na činjenicu da sam bio u Beogradu iskoristio sam priliku da odem na Avalu i priključim se akciji Vlade Radivojevića iz PK Železničara.

Okupljanje je bilo u podnožju, kod izvora Sakinac. Od izvora smo krenuli serpentinskom stazom ka Tv tornju, dalje ka hotelu Avala gde smo svratili na kafu i čaj. S obzirom da je ovo novogodišnje pešačenje nisam ni očekivao da će biti drugačije :-)

Nakon ispijene kafe i čaja i razmene mišlenja i iskustava nastavljamo ka vrhu Avale. Na platou kod spomenika sunčano, kao da nije početak godine. Ne zadržavamo se dugo, spuštamo se čas markiranim, čas nemarkiranim stazama. Deo grupe se na momenat gubi, suviše su se zapričali i prevideli skretanje sa glavne staze. Ubrzo se ponovo svi nalazimo kod doma Čarapićev brest. Tu ostaje deo grupe dok mi nastavljamo za vodičem sve do ponovnog dolaska do izvora Sakinac odakle se spuštamo do parkinga i autobuske stanice gde se akcija završava