• Слика од Avala Tragovima srna

Recorded март 2015

4,1
8,1

Погледана 1991 пут(a), скинута са сервера 74 пут(a)

близу  Beli Potok (Serbia)

01.03.2015.
Avala
Tragovima srna
Skyrunning Serbia

17 km po Avali sa 900 metara uspona, tako je najavljeno prvo kolo Skyrunning lige Srbije. Delovalo mi je sasvim prihvatljivo čak i za mene, limit celih 6 sati. Nas petoro u automobilu stižemo na Avalu nešto posle 9 sati. Preuzimamo startni broj i majicu, to je bio startni paket. Susret sa mnogim poznatim licima, sačekao sam drugare iz Mađarske koji mi donose zasluženu medalju za ostvarene rezultate u 2014.

Start je malo kasnio, krećemo u 11:15. Preko 200 učesnika, lep prizor, duga kolona već na prvom skretanju pravi grešku, ne skreće levo nego nastavlja pravo uzbrdo. Vraćamo se na pravu stazu, izlazimo ubrzo ponovo na asfaltni put u blizini planinarskog doma, nastavljamo dalje gore-dole po velikom blatu i ponovo smo na asfaltu, i ponovo smo, tako je izgledalo pogrešili. Nakon kraćeg razmišljanja sa manjom grupom uspevam da se vratim na pravu stazu i od tog momenta više nisam imao problema sa snalaženjem, više nisam gledao kuda idu drugi, išao sam tuda kuda sam mislio da treba.

Na kontrolnim tačkama je bilo svega, od vode, cedevite, keksa, voča...zaista nemam ni jednu zamerku. Na moju žalost i danas sam imao problema na usponu. Ka Avalskom tornju sam bio baš u krizi ali sam uz povremena zastajkivanja nekako uspeo da izađem do tornja, kriza je prošla, dalje do vrha Avale i Spomenika neznanom junaku je već bilo mnogo lakše (ovde moram napomenuti da je kontorlor davao kontradiktorne informacije: meni da moram otići do spomenika i vratiti se nazad, nekom drugom da mora sa spomenika da se spusti sa druge strane). Nedostajale su i markacije, krenuo sam ipak stepenicama do spomenika, nigde nikoga nisam zatekao, tek kada sam se spustio sa druge strane (neposlušavši kontrolora) srećem Nikolu Peraća, organizatora i vidim markacije na već poznatoj stazi ka planinarskom domu Čarapićev brest.

Do doma sam došao usput na poslednjoj KT pokupivši jednu gajbu i par praznih balona za vodu koje su mi dali kontolori. Bar sam našao dobar razlog što toliko kasnim.

I pored manjih propusta meni je bilo zabavno i zanimljivo, ideja Skyrunning lige je odlična i verujem da će se manji propusti koji su bili danas prisutni otkloniti već naredne godine

Zbog lutanja i promašene staze na početku prešao sam 17,85 km sa 841 metara uspona - toliko je moj gps izmerio. Prečišćeni trek sa obrisanim deonicama gde sam išao pogrešnim putem je ovaj koji sam postavio.
11-NOV-07 14:30:55

6 коментар(а)

• Слика од Nebojsa Crevar

Nebojsa Crevar 10.11.2015.

Svuda na netu sam trazio ovaj trek ali bez uspeha. Evo nasao sam ga ovde. Jos jednom puno hvala i veliki pozdrav!

• Слика од nestvarna.blog

nestvarna.blog 15.09.2016.

Bravo za trek. Isprobacu ga u sklopu priprema za Sokolov Put 2016!

• Слика од Maslačak

Maslačak 16.09.2016.

Srećno i uspešno na Sokolovom putu :-)

Inače kao što se da primetiti ja sve svoje aktivnosti snimam na GPS-u i redovno ih kačim ovde na ovaj profil, drago mi je ako nekome ti snimci budu od koristi

• Слика од nestvarna.blog

nestvarna.blog 24.10.2016.

Dobar dan! Ovo smo probali u septembru 2016. ali nažalost nije išlo skroz. Staze na Avali su veoma zaparložene, loše održavane, tuga jedna, deonice su neprohodne od šiblja i trnja pa smo skraćivali. Možda je zimi lakše, ali trenutno stanje stvari je kao što sam opisao...

• Слика од Maslačak

Maslačak 25.10.2016.

Verujem nebojsa_jazzmate da je situacija takva, i u vreme snimanja ovog treka situacija nije bila bas sjajna ali u tome je bila draž trail trke Tragovima srna. Veći deo staze je bio stazama koje se retko koriste pa je verovatnoća da su one sada zarasle velika. Ja sam kao i vi samo korisnik, živim daleko od Avale pa ne mogu da znam kakvo je trenutno stanje staza