arbajram

Recorded јун 2015

1,1
2,2

близу  Slavigora, Republika Srpska (Bosnia and Herzegovina)

Na krivini kod restorana Sastavci skrenuti preko mosta (i druge srusene kafane, koja odmah ispod ceste). Makadamskim, solidnim, putem ici par kilometara, do sela/zaseoka Petkovina tj do pocetka tracka. Odatle losijim seoskim putem lijevo nekih 100-injak metara, pa onda nastaviti jos losijim strmim odvojkom jos mozda 150 i onda skrenuti oštro desno na put kroz livadu koji prelazi u zaraslu, nekad siroku konjsku, stazu koja kroz sumu vodi do Kuzmanskih koliba. Koliba naravno nema. Nema ni izvora uctranog na karti - zapusten, skoro presusio, iako se vidi gdje je bio. Uglavnom od K.koliba proci malu sumicu, pa onda izbiti na livadu prije velike sume. E sad mozete ici ili kroz sumu vise desno ili u potpunosti zaobici sumu, iduci s njene desne strane dok ne izadjete na livadu sa koje puca pogled na Kuzmanske stupe. Sa Kuzmanskih stupa pokusati slijediti ucrtani track uz napomenu da je ovaj dio od K. stupa do nekih 1700m, "cudan" - moguce tj. vjerovatno smo i promasili slabo koristenu serpentinu. Serpentina je na momente dobra, a na momente losa. Uglavnom, od 1700m pa navise drzite se tracka - lakse je. Strana je momacka - nagib i preko 50%. Otvorite cetvere oci, jer tatanje po travi i nalazenje "svoje staze" trosi energiju. ONO STO NE SMIJETE PROMASITI JE IZVOR PRIKLADNOG IMENA Dobra voda, koji je na 2080m i to je JEDINA voda na stazi. Kad dodjete do vode, dalje je sve lako - jos prijecite mozda 50m i onda uz strmi usjek, tocilo pravo gore dok ne dojdte do platoa. Sa platoa pogledajte na 10h i vidjecete Badnjine (jedini kameniti vrh). Vazna napomena: ovaj track u stvari nije dolazni vec odlazni - naime, dolazni track je uglavnom slijedio konjsku stazu sa vojne 25-ice (Gacko 1-4), ali ta ista definitivno nije tacno ucrtana. Prava staza, serpentina, vodi nekih 50 m lijevo, a sto je vaznije, lokacija Dobre vode je promasena za mozda i 120m sto je previse. I jos jedna napomena, track sam ukljucio tek nakon spustanja sa tocila, gdje smo naisli na serpentinu. Dakle, od serpentine do vrha je na tracku prava linija, pa da vas to ne buni.