Maslačak

14. фебруар 2021.

фебруар 2021

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Search by Passing Area Search by Passing Area

близу Banja, Central Serbia (Serbia)

13.02.2021.

Staza je inspirisana po treku koji je objavio Dimdra, i mojim sećanjima na boravak na Vlašiću pre desetak godina.
Polazak od motela LIpove vode koji ne radi trenutno, asfaltnim putem smo se popeli do raskrsnice u Donjoj Sipulji, markacija nema, tek u Donjoj Sipulji na raskrsnici su putokazi koji nas usmeravaju ka našem cilju. Napuštamo asfalt i smrtnutim putem kroz šumu blago talasamo gore dole. Zahvalni smo niskoj temperaturi jer bismo u protivnom bili blatnjavi do grla a meni je za ovu zimu već dosta blata.
Oznaka vrha Breza na 419 m je sledeća oznaka uz prethodno uočenih par markacija i drvenih putokaza. Bez treka bi bilo teško naći pravi put.

Vraćamo se u Donju Sipulju drugom stazom, pre izlaska na put prolazi se kroz i preko potoka, bilo je tu i manjih pehova, srećom bez posledica. Ponovo smo na asfaltu, prolazimo pored crkve na glavnom putu i krećemo na uspon ka Banji Badanji. U banji posećujemo izvor Gvozodene vode (ja sam ostao kod prodavnice tužan što radi samo do 15 h).

U povratku za Suboticu svraćamo u Šabac na kratko upoznavanje sa Prašinarima.

Lepa, lagana akcija, još jedan dobar trening za povratak u formu.