vilotije

14. октобар 2019.

октобар 2019

3 коментар(а)

близу Strmosten, Central Serbia (Serbia)

Nije za turiste!
Planinarenje sa prijateljima 05.10.2019. godine. Staza kreće od Velikog vira, malo iznad vodopada, penje se oštro na vis Sokolica kroz Tunelsku pećinu, usput se može obići i Bezimena pećina (preko puta Tunelske, desna je Tunelska kroz koju staza prolazi). Posle Sokolice blaže i "stranom" do vrha Beljanice. Zatim od vrha Beljanice do visa Veliki kamen s koga se pruža lep pogled. Nazad smo koristili standardnu stazu strmo kroz šumu pa na kolski put pored bunara. Trek završava kod nazad kod vodopada.

3 коментар(а)

• A R 6 26.06.2021.

Jedan od gorih trekova koje sam skinuo odavde. Trek vodi kroz siblje, bukvalno smo se provlacili 2km do stena, na kraju gde bi po treku trebalo da moze da se prodje na stenu tu je samo zid, vrteli smo se 45 minuta da nadjemo prolaz i na kraju odustali.
    Na sve to staza je skoro neobelezena, ne znam kada je neko prosao tuda.
    Da li je GPS lose snimio ili sta je vec bilo, ali ovaj trek zaobidjite

• A R 6 26.06.2021.

Los trek, vodi kroz siblje, totalno van staze

• Слика од vilotije

vilotije 03.07.2021.

Odlična staza za iskusnije avanturste. Mogu je proći i početnici ali sa dobrim vodičem, najbolje u vreme tanke vegetacije.