silvan.tim

14. фебруар 2020.

децембар 2019

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.

Send to your GPS Send to your GPS

близу Zemun, Central Serbia (Serbia)

Na obodu grada, čim se pređe Pupinov most, na levoj obali Dunava, nalazi se tkz, Beogradska Amazonija, močvarno zemljište koje je dom 136 vrsta prica i 216 biljnih vrsta. Akcija kreće od okretnice autobusa 17, malo pre Pupinovog mosta, ali sam ja zbog ranijeg dolaska sišao malo ranije u Zemunu, obišao kulu Gardoš i ispešačio još nekih 3,5 km do mesta polaska. Od stаrta akcije ide se preko Pupinovog mosta pa po prelasku skreće desno i prolazi ispod njega. Dalje se nastavlja predelima Beljarice. Akciju smo završili u Kovilovu, na autobuskom stajalištu linije 106 kojom je moguće vratiti se ka gradu. Najbolje vreme za posetu Beljarici je u maju ili oktobru, kada ima najviše ptica. Akciju je organizovao vodič Bojan Jelić - PK Radnički Beograd 08.12.2019.god.
Ruševine

Kula Gardoš

• Слика од Kula Gardoš
Kulu su projektovali madjarski arhitekti, u kombinovanoj gradnji kamena i opeke, radjena je kao mešavina stilova, sa prevagom elemenata Romanike. Gradnja je završena 5.avgusta 1896. godine, a svecano otvaranje je bilo 15 dana kasnije, kada je održano i svecano bogosluženje u svim zemunskim crkvama.