5,0
9,9

близу Orniče, Central Serbia (Serbia)

Planinarski klub ,,ERA,, iz Užica je u periodu od petka 15. maja do srede 20. maja 2020. godine organizovao više planinarskih tura na terenima južne Srbije i okolini Bosilegrada na najviše vrhove sledećih planina: Besne kobile, Crnooka, Gloške planine, Milevske planine i planine Valozi.
4. uspon – 19. maj (utorak): Prelazak vozilima od Donje Ljubate do sela Musulj preko Gornje Ljubate. Sledi uspon do vrha Besna kobila (1923 m) na istoimenoj planini kroz zaseok Mečke i povratak ispod vrha Musulj i preko vrha Šuplja padina ili Strvna (1862 m) i zaseoka Kekerinci niz tok Crne reke. Kružna staza je dužine oko 20 km uz uspon od oko 1150 m. Povratak vozilima u Donju Ljubatu, gde smo zajedno večerali specijalite domaće kuhinje i noćili u domu učenika, sve zaslugom naših prijatelja: Simke, Ljubiše, Vladimira, Boška i drugih iz Bosilegrada.
U usponu na ovu lepu planinu su učestvovali planinari iz PK ,,ERA,, iz Užica:
1. Stefanović Slobodan, vodič
2. Božović Milovan
3. Milinković Nenad i
4. Kovačević Nemanja
i planinari Slavko i Rada iz Sombora, Dragana iz Kraljeva, Žika iz Zaječara i Nenad iz Bosilegrada.