4,3
8,6

близу Ržine, Berane (Montenegro)

Dan prvi

Pl. dom Suvodo-Desina gora-Ursulovacko jezero 1.895 mnv-Crna glava 2.139 mnv-Reljine-Suvodo-Pl.dom Suvodo

Do pl.doma Suvodo, gde je i pocetak naseg treka, stize se iz pravca Lubnice-Kurikuce, gde se zavrsava asfaltni put i pocinje makadamski, 3,5 km do doma.
Od doma nastaviti do mostica gde nas markacija usmerava levo na sumski put preko Desine gore do Ursulovackog /Medvedjeg/ jezera. Na kilometar udaljenosti od Ursulovackog jezera, severo-zapadno, nalazi se Malo Ursulovacko jezero, poznato kao Blatina. Mi ga nismo obisli, vec smo produzili na vrh Crnu glavu, najvisi i jedini vrh prekriven sumom. Sa Crne glave prostire se pogled na sva okolna jezera a takodje na Komove, Prokletije, Kucke, Moracke planine, Maganik, Sinjajevinu, Vojnik, Durmitor, Ljubisnju, Hajlu.
Beskrajnim prevojima spustamo se do Reljina i Suvodola, sumske kuce, gde je raskrsnica: levo za Sisko jezero, desno za pl.dom Suvodo.

Kontakti za smestaj:
- Pl.dom Suvodo, Ivan Radevic + 382 68 013 293
- Glavaca, " Mirna luka" kod travara i sakupljaca lekovitog bilja. Smestaj sa kupatilom 5€