• Слика од Borve Illa Skye. Old Man of Storr

Recorded јул 2019

1,2
2,4

Погледана 29 пут(a), скинута са сервера 3 пут(a)

близу Borve, Scotland (United Kingdom)

Pujada a una muntanya emblematica de la illa de Skye. Old Man of Storr.
Carretera en direcció a Flodigarry. Havent passat els vehicles pels llacs de Fada, Storr, i Leathan, prop d´aquest darrer, hi han molts cotxes, en un un aparcament senyalitzat. Allà deixem el vehicle.
Sender ample primer amb cert desnivell. Aviat es fa un sender mes estret, i tortuos. I tambe pedregos.
Augmenta el desnivell les vistes meravelloses. A l' esquerra tres pics en forma d' agulla, es el Old Man of Storr. I aprop the Storr. En front el pic on anem. Tot en pujada. A rera vistes als llacs de la vall(Loch Leathan)
Finalmenr estem a dalt. Molt nebulos. Pero per sort no plou.
Baixada fins al punt de sortida.

2 коментар(а)

• Слика од Manel_49

Manel_49 03.08.2019.

De vacances i lluny de casa també hi ha temps per fer exercici. Perfecte! Salut i Cames!!!!

• Слика од EMILI ORSO

EMILI ORSO 08.08.2019.

Gracies pel comentari. I tant¡, exercici amb un temps ben diferent de l´anterior excursió. Amenaça de pluja, boira, i nuvols.