Malo Stado

24. септембар 2020.

мај 2020

Advanced Filters

Filter by recording month or date. Find trails only from people you are following.

Advanced Filters Advanced Filters

близу Zmajevac, Vojvodina (Serbia)

Od Rasadnika smo pratili Kozarski potok,mnogo lepih predela ,staza koju vredi ponoviti.
Za vise detalja moj Strava nalog,nemojte me zapratiti ,nije mi to cilj.

Kozarski potok je vodeni tok na Fruškoj gori, na desnoj dolinskoj strani Dunava, dužine 8,8km, površine sliva 11,9km².
Izvire na severnim padinama Fruške gore ispod Isinog čota (523 m.n.v.). Tekući u pravcu severa u donjem delu doline protiče kroz naselja Beočin selo i Beočin. Uliva se u baru koja je povezana sa rukavcem koji od Dunava deli ada Mačkov prud. Kroz Beočin i nizvodno je kanalisan, a uzvodno prati put do manastira Beočin, koji se nalazi u gornjem delu sliva. Amplitude proticaja kreću se od 7 l/s do 18,3 m³/s.
U donjem delu sliva, na desnoj dolinskoj strani, na razvođu ka Časoru između Beočina i Beočin sela, nalazi se površinski kop laporca Belo brdo.

• Слика од ivxuigri

ivxuigri 23.04.2021.

I have followed this trail  проверено  View more

Jedan deo se ide asfaltnim putem. I deo od manastira do Brankovca je šumski put gde prolaze kola i kamioni u dužini od 4km. Deo kod potoka je lep. Ko je avanturista može da ide kroz potok.