Maslačak

Лако

• Слика од Brankovački vis (Brankovina)

06. септембар 2021.

септембар 2021

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Live Tracking Live Tracking

близу Brankovina, Central Serbia (Serbia)

4. septembar
vodič Zoran V.
učesnika 20

Na putu za Valjevo stajemo u Brankovini. Jedno lagano pešačenje do spomenika na Brankovačkom visu. Staza vodi asfaltnim putem, posle tucanikom. Ja jednom račvanju skreće se desno i ubrzo nailazi na oznake na stablima, putokazna tabla nas usmerava na šumski put koji blago uzbrdo vodi do sledećeg račvanja, i pravo i levo su putokazi ka Brankovačkom visu. Mi smo pošli levim krakom, pomalo zaraslim, očigledno je da se onaj drugi pravac više koristi. Stižemo do spomenika, pored je velika nadstrešnica sa klupama i stolovima.

Odmaramo na kratko, srećemo i planinare iz Rume koji putuju na Taru. Vraćamo se do račvanja, nastavljamo pravo. Lep, sunčan dan, ponovo smo na asfaltu i stižemo do Brankovine. Ulazimo u etno muzej, posećujemo lepo sačuvane zgrade i izložene eksponate. Naravno neizostavna je i poseta grobu Desanke Maksimović.

Lepo mesto za kratak izlet i predah na proputovanju krov ovaj kraj.