3,6
7,1

близу  Petrovići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

U povodu 7. marta MEĐUNARODNOG DANA PLANINARA, planinari PD "Konjuh" - Tuzla, organizovali su pješačku turu Breške - LD Majevica - Nikolići - Breške.
Na pješačenju je učestvovalo je šest(6) planinara - penzionera.

Autom smo se vozili do Breški a odatle oko 9:45 pješke - srebreničkom transverzalom do ispod Malog Kika. Tu smo skrenuli lijevo i spustili se na asvalt, pa poslije kilometar puta popeli se na kamenolom Zeleni kamen. Fotografisanje i nastavak puta prema releju na "Zborištu" i dalje prema lovačkom domu na Staroj Majevici gdje smo stigli oko 13:00 časova. Tu nas je dočekao ljubazni domaćin, pa smo predahnuli uz topli kamin ukusnu hranu i piće.
U povratku smo se spustili markiranom stazom prema djedovoj vodi, izašli na asvaltni put, malo uzbrdo, a onda skrenuli lijevo, pa nizbrdo prema Mijatovićima. Tu smo izašli na put za Breške(Ukupno 2 sata).U breške smo stigli oko 16:00 časova.

Staza je bila zahtjevna zbog vlažnog snijega dubine 20 do 40 cm, te bare i potoci koji su tekli na sve strane.

Dušina staze: cca 14 km
Ukupni uspon: cca 581 mnv

Staza: Breške (500 mnv) - Kota ispod Malog Kika LD Majevica (640 mnv)- Zeleni kamen (560 mnv) - Zborište (711 mnv) - Kota 759 mnv - LD Srara Majevica (735 mnv) - Djedova voda ( 550 mnv) - Nikolići (370 mnv)- Nikolići (400 mnv) - Breške (500 mnv)
Wikiloc
Breske - Lovacki dom
near Petrovići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина) by goranhrvic
Walking distance: 14 km.

Elevation min: 379 meters max: 763 meters
Uphill: 671 meters down: 677 meters
Type: One way
Breske - Lovacki dom

Upload your trail to wikiloc.com →