miquelseu

Recorded април 2017

1,9
3,7

Погледана 1585 пут(a), скинута са сервера 105 пут(a)

близу  Ansovell, Catalunya (España)

La valoració de la dificultat de la ruta sempre es tècnica.
La dificultat física depèn de l'estat de forma de cada persona. Cal tenir en compte distancia i desnivells.
Els temps es amb aturades incloses i es orientatiu.
La ruta està gravada amb un GPS Garmin i corregida amb el Base Camp.
----
APROXIMACIÓ: a la carretera N-260 al quilòmetre 216 agafem la carretera d' Arséguel i seguim fins a Cava.
---
VALORACIÓ: La valoro com a fàcil dons es un corriol molt fàcil de seguir sense cap dificultat, i molt ben senyalitzat amb rètols indicadors dels temps de la ruta.
-----
RUTA: ruta que ens permet visitar els pobles de Cava i El Querforadat i conèixer la part baixa de la cara nord del Cadí amb impressionats vistes de les roques i canals.
----
Sortim de Cava direcció al Querforadat pel camí del Coll de Cristià, que dona la volta al Tossal de Badés, passant per l'obaga del tossal amb frondosos boscos ombrívols.
Un cop al coll, baixem cap el Querforadat amb vistes ja del Cadí.
-----
Aprofitem per visitar el poble i seguim direcció sud per agafar el GR-150 direcció al Coll d'Eruga.
Anem pujant amb unes vistes magnifiques del Cadí i la Canal Baridana, amb la seva espectacular tartera.
Arribem al Coll i anem baixant sempre amb el Cadí al costat.
Passem per Cal Pubill i tornem a Cava.

2 коментар(а)

• Слика од josepss44

josepss44 24.05.2018.

I have followed this trail  проверено  View more

Ruta per paratges molt bonics enmig de natura i boscos.