Maslačak

Recorded јун 2015

3,8
7,7

близу  Lukino Selo (Serbia)

14.6.2015.
Carska bara
4. kolo Vojvođanske treking lige
organizator KP Zrenjanin, Zrenjanin
broj učesnika 95

Na paklenih 35 stepeni imao sam plan preći srednju stazu od 23 km. Krenuo sam poslednji, u 10:15 opremljen sa dve flašice vode, računao sam na svakoj KT će biti prilike da dospem sveže, hladne vode. Nakon vanredne KT na 4. km sam sustigao poslednje učesnike i nastavio ka KT 2 salaš Lujza.

Voda nije baš bila za piće, jedino za umivanje. Zato sam se odlučio za pivo. Nastavio sam ka KT 3 Mlin. Sunce je nemilosrdno pržilo ali nije me to previše ometalo. Na KT 3 stižem po planu, prosek mi je još uvek bio preko 6 km/h. Hladovina na KT je prijala, voda kako tako, dilemu da li nastaviti po planu srednju stazu ili se dostojanstveno povući i skratiti na malu sam ubrzo rešio. Idem ka cilju.

Učesniku, gostu iz Mađarske je pozlilo pa sam smatrao da ću biti možda potreban na cilju kada ga domaćini vrate automobilom sa staze. Tako se i ovaj put moj pokušaj da pređem deonicu staze koju još nisam prešao (od KT 3 ka KT 4 i cilju) izjalovio.