Вријеме  4 сата 28 минуте

Recorded јун 2018

2,7
5,4

Погледана 649 пут(a), скинута са сервера 50 пут(a)

близу Castellar del Riu, Catalunya (España)

Prova definitiva després de la intervenció de menisc, una ruta circular pel Serrat de la Corba al nord de Castellar del Riu.
De bon matí visitem el Pi de les Tres Branques. Reprenem camí fins el trencall de Castellar del Riu a on deixem el vehicle, comencem la ruta circular, planejant per la carretera de Castellar, fins a l'abeurador de Cal Serrador i per sobre la casa del Riu agafem una pista molt enfangada, passem per les Llobateres i els Guixassos, fins que un gran pi ens barra el pas, seguin el corriol molt embrossat que surt del darrera del pi i ens porta sota la cinglera de la Corba, ens adrecem vers a ponent, d'on surt un corriol amb un pendent molt fort que ens porta sobre el Grau d'Olivell.
En direcció a nord-oest baixem a buscar la pista que surt dels Porxos i va a la casa de Mataplana. A la corba del camí a uns 150 m de la casa, girem a l'oest per arribar-hi i fotografiar-la, és un mirador excel•lent del Solsonès. El sud-oest la Serra de Busa, mes al nord el Port de Comte, el Cadí, la Serra del Verd i el Pedraforca.
Fem el camí de tornada, fins a la corba que hem arribat del grau, per continuar vers nord-est amb una forta pujada passant per la baga i els plans de la Corba per guanyar la collada de Comabona que és el punt més alt del recorregut. Comencem la baixada i girem a la dreta (pal indicador) per un pendent molt fort per arribar a la casa dels Porxos i tot seguit sobre la cinglera a l'ermita de Sant Llorenç dels Porxos.
Fem el descens pel costat del torrent dels Porxos, fins a la casa de Cal Serrador a tocar a la casa de Riu on agafem la pista que hem arribat el matí i tot seguit fins al vehicle.

Salut i Muntanya.

Sant Llorenç dels Porxos

• Слика од mauricisubirana

mauricisubirana 21.03.2019.

I have followed this trail  проверено  View more

Ahir varem fer aquesta ruta com a complement de la de la setmana pasada fins al Gegant de Campllong i Terça, Excel-lent, sobretot les vistes sobre la Serralada dels Tosals, Busa, Oliana, Port del Compte i la Serra del Verd, no varem arribar a Mataplana el Grau de l’Olivell mes fàcil de lo que esperàvem i tot lo demés tot molt be, salut i muntanya