Број тачака 554

Recorded октобар 2020

2,8
5,7

Погледана 27 пут(a), скинута са сервера 0 пут(a)

близу Verchaix, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Ruta de senderisme (T3) per les crestes herbades de la Pointe d'Angolon, i puja-baixa a la Pointe de Nyon.

Les ressenyes diuen que és una ruta senzilla i ideal per iniciar-se a crestes (més aviat, carenes) amb una mica d'exposició. Després de més d'una setmana plovent i nevant sense parar, em va semblar una bona ruta per anar a veure què trobava i aprofitar l'únic dia de bon temps entre els temporals d'aquest final de setembre...
Amb tot ben mullat, diversos trams de neu i fang, les baixades de la Pointe de Chamossière i de la Pointe d'Angolon són... entretingudes! Rellisquen bastant, compte amb algun tram exposat. Vaig fer servir grampons a un tram de la baixada de l'Angolon, perquè els portava i per comoditat per no relliscar amb l'herba sota la neu, però darrere meu baixava una parella sense res.

La pujada a la Pointe de Nyon és curiosa. Infinitat de zetes, algunes ben petites (2-3m de llarg entre canvis de sentit). Vaig comptar-ne 92 des de la primera a la base (canvi de sentit N a S) fins a l'última abans del cim, on ja es difuminen els últims metres. Si algú es tan motivat com per tornar-ho a comptar, deixeu un comentari a veure quantes han sortit :)

TEMPS TOTAL: 4h 30 (ritme moderat, parades molt curtes)