4,5
9,0

Погледана 2459 пут(a), скинута са сервера 56 пут(a)

близу Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Amb inici al pàrquing de les pistes d'esquí de Grau Roig, seguint marques de GR7 s'ascendeix al Pic dels Pessons travessant el Circ dels Pessons amb els seus nombrosos estanys i fent l'ascens final per la Collada dels Pessons. Encara seguint marques de GR7 descendim a l'estany de l'Illa, que el voreja per l'esquerra, i prenem el GR11 que se'n va cap a l'esquerra. Fem una forta baixada fins que seguint un torrent i un camí marcat amb fites de pedres tornem a ascendir fins trobar-nos l'estany gran de Montmalús i el refugi de Montmalús. Seguim l'ascens per un corriol a l'inici desmarcat, però es troben fites de pedres i s'intueix el camí. L'ascens es fa per la collada de Montmalús. Baixem fins a dalt del remuntador (arrastre) de Montmalús i baixem per la pista d'esquí de la Granota, força vertical.

Ruta llarga d'alta muntanya, requereix bona condició física, anar amb el material adequat i les provisions d'aigua i menjar convenients.