jsf1965

Recorded август 2011

4,1
8,3

Погледана 9123 пут(a), скинута са сервера 94 пут(a)

близу Silvrettadorf, Vorarlberg (Austria)

Ruta circular a prop del llac de Silvretta Stausee, on s'hi arriba per una carretera de peatge. Hi ha grans aparcaments prop de la pressa i algun establiment amb menjars i souvenirs. La ruta passa per dues valls diferents i ens porta fins a admirar l'imponent Piz Buin i els impressionants glaciars del seu voltant. La ruta comença creuant la pressa del llac, que el deixem a la nostra esquerra i anem a buscar la punta més oposada, per un camí planer i fàcil. Creuem un pont i ens unim a la pista que porta cap al refugi. Es fa tota la pujada per aquesta pista que si bé té un desnivell important, l'estat del sòl permet avançar a un ritme constant.Després del refugi caldrà seguir un corriol a l'esquerra que s'enfila fort fins a un coll des d'on veiem que a partir d'ara el camí es farà més suau seguint les petites ondulacions del terreny, fins a realitzar la darrera pujada al coll de Radsattle. A la dreta del coll hi ha un cim facilment assolible en uns 15 minuts, el Piz 6R. Per l'esquerra del coll surt un camí que pot ser una alternativa (més agreste i complicada que la que farem servir) per retornar al punt d'inici. Aquesta alternativa careneja i dona la possibilitat de pujar al Hohes Road. Nosaltres baixem pel camí que porta a la vall del Bieltal, primer amb alguns trams amb grans blocs de pedres i ja una mica més avall per un corriol més assequible. Tanmateix un recorregut que no presenta dificultats per la gent habituda a fer caminades.
El desnivell de pujada és d'uns 860 metres, un recorregut d'uns 17 kms que es pot realitzar amb unes 6 hores, realitzant algunes parades.
parking

Wiesbadener Hütte (2443m)

• Слика од totnatura

totnatura 13.05.2016.

Moltes gràcies per compatir-la jsf. Te una pinta que enamora. Molt ben detallada la descripció. Tenim intenció de fer-la aquest estiu, la darrera setmana de juliol, amb un grup d'unes 25 persones però acostumades a fer muntanya.