Upe1

Recorded јануар 2018

3,5
7,0

Погледана 53 пут(a), скинута са сервера 0 пут(a)

близу Sant Martí de Llémana, Catalunya (España)

Circular des de s. Martí de Llémena. Sortim de Girona en cotxe en direcció a Sant Gregori fins arribar a Sant Martí de Llémena. (Mitja hora de cotxe perquè hi ha molta corva i la carretera és estreta, i passen camions) Aparquem davant d'un restaurant que hi ha a l'entrada del poble i on hi ha una petita explanada a la dreta de la carretera i un rètol explicatiu de la zona. Atravessem la carretera i agafem un camí marcat en groc. Després desapareixen les marques i vénen les fites i després ja no hi ha res i això sí moltes bifurcacions, per la qual cosa s'ha d'estar molt pendent del trac. Visitem diverses ermites, la majoria en estat ruinós, menys la de Sant Roc, la última. Panoràmiques molt boniques i la pujada a Sant Roc espectacular, amb unes vistes de Girona i voltants molt interessants. Excursió molt recomanable. S'ha de pujar una mica i després baixar. Recomano bastons.