Wikiloc will stop soon for maintenance

Вријеме  2 сата 26 минуте

Број тачака  1124

Uploaded 24.10.2014.

Recorded октобар 2014

3,0
5,9

Погледана 3214 пут(a), скинута са сервера 85 пут(a)

близу  Jafra, Catalunya (España)

Cova Negra, Riera de Jafre. Sant Pere de Ribes.

ACCÉS: Des del coll previ al Collet de la Fita (hi ha un pal indicador), on hi arribem per carretera, al final del C/ Segre, Sitges.

RECORREGUT: Seguim el GR-5 (Can Grau-Olesa de Bonesvalls) ; Casa enrunada - Coll d'Entreforc; Encreuament: Pal indicador ; Seguim a la dreta. Aquest tram de corrriol és molt pedregós, va baixant cap a la Riera de Jafre ; Nova cruïlla de camins. Girem esquerra: GR 92-4 (Sant Pere de Ribes) > RIERA DEL JAFRE ; La COVA NEGRA ; Vivendes ; Esquerra. C/Muntanya ; Corriol marques VERD/ GROC ; Pedres esmolades ; Sortim a pista de sorra (C/ Sant Jordi): per pista de sorra fins la TORRE DE GUAITA. Després de la torre de guaita, torna a haver-hi corriol petit, entre margallons i pedres ; SERRA SALADELLA. Mirador al mar ; Construcció de pedres ; Pal indicador cap el Collet de la Fita.

NOTA: La Cova Negra té topografiats 69 metres de recorregut; una part cal ascendir una xemeneia, equipada amb una corda, però fent ús de material d'escalada.

CURIOSITATS: http://www.geocaching.com/geocache/GC2ZJNC_cova-negra-garraf-elemental-4?guid=2e78b01e-fd90-4e0a-901a-8df467605f0d
GR 5 CAN GRAU OLESA DE B
Construcció pedres

• Слика од salva007

salva007 05.11.2015.

Bona ruta de senderisme, molt maca i amb un track ben marcat. Es pot posar com a moderada per al tipus de terreny amb molta roca i pedra solta i far una miqueta més complicada... la ruta.
    La vaig fer un parell de dies després de ploure molt i això va fer que les roques estiguessin molt humides i el camí fos una mica més "tècnic" i lent. El tems empleat va ser de 3 hores 40 minuts.