Преузми

09. август 2021.

август 2021
Подијели

Погледана 87 пут(a), скинута са сервера 3 пут(a)

близу Sant-Nicolau dels Pontells, Catalunya (España)

Estupenda ruta solitària repeteixo solitària, que uneix la vall de Barravés amb la de Boi pel Coll de Fenerui .

Sortim del pantà de Baserca o Senet de la vall de Barravés, i pujarem per forta pujada en mig de bosc fins a la cabana de fenerui, la cabana és oberta, respecteu-la i tanqueu la porta si l'heu de fer servir .

D´ aquí al Coll de Fenerui teniu 2 hores de sender incert tot i que la direcció és clara i la vall fàcil de pujar.

El coll se’n puja millor per la part esquerra aprofitant unes fites que mena al coll

La baixada igual fins a l’Estany Roi no trobem un sender ben definit , d´aquí a Caldes el sender està ben fressat

Ruta exigent amb 1.150 m de desnivell i baixada llarga .
Cal tenir en compte que s'ha de portar 2 cotxes o be aprofitar el bus del parc (mireu horaris)
Aigua present quasi en tot el recorregut. la vall de Fenerui no hi ha tanta aigua com la de lubriqueto

Esp ------------------------------------------------------------

Estupenda ruta solitaria repito solitaria, que une el valle de Barravés con la de Boi por el Coll de Fenerui.

Salimos del pantano de Baserca o Senet del valle de Barrabés, y subiremos por fuerte subida en medio de bosque hasta la cabaña de Fenerui, la cabaña es abierta, respetadla y cierre la puerta si la debe utilizar.

De ahí al Coll de Fenerui tiene 2 horas de sendero incierto aunque la dirección es clara y el valle fácil de subir.

El collado se sube mejor por la parte izquierda aprovechando unos hitos que lleva al collado

La bajada igual hasta el Estany Roi no encontramos un sendero bien definido, de aquí en Caldes el sendero está bien marcado

OJO
Ruta exigente con 1.150 m de desnivel y bajada larga.
Hay que tener en cuenta que se llevará 2 coches o bien aprovechar el bus del parque (ver horarios)
Agua presente casi en todo el recorrido. el valle de Fenerui no hay tanta agua como la de lubriqueto

Barranc de Fenerui1

Basses D'Estany Roi

Bizberri 2951.80m

Planinarsko sklonište

Cabana de Fenerui - Shelter1

La cabana de Fenerui resta oberta cal respectar-la i tancar porta al marxar

Cabana de Llubriqueto

Coll de Fenerui 2479.5m

Raskrsnica

Desviament cap a feranui

dreta a Caldes recte a lka caseta del guarda