putovodja

07. март 2021.

март 2021

Advanced Filters

Filter by recording month or date. Find trails only from people you are following.

Advanced Filters Advanced Filters

близу Dojkinci, Central Serbia (Serbia)

Avantura kreće iz sela Dojkinci kod info table i ljuljaški za decu, pre skretanja ka planinarskom domu. Nastavljate dalje, pravo (ne prelazite most ka Domu). Dalje pratite markacije, zatim idete uz potok (ako je velika količina vode, ond amorate i kroz njega), Tek tu negde na potoku postoji putokaz na kome prvi put nailazite na natpis "Pakleški vrh". Samo pratite markacije dalje i stižete na visoravan do letnjikovca, dalje pratite putokaze do vrha koji je udaljen još oko 1km. Po obilasku vrha vraćate se na kolski put koji vodi u pravcu Brloga, pratite ga i dolazite do novog letnjikovca neposredno ispod Subine čuke koja nije posebno obeležena, ali se tu nalazi znak sa natpisom: 24 sata MTB. Nastavljate dalje prateći markacije, silazite kroz šumu i dolazite do sela Brlog i asfaltnog puta kojim možete da se vratite do sela Dojkinci.