1,8
3,6

Погледана 2089 пут(a), скинута са сервера 22 пут(a)

близу Vilassar de Mar, Catalunya (España)

Aquest itinerari dóna a conèixer un dels racons més emblemàtics del Parc de la Serralada Litoral. Es tracta del paratge del dolmen de Can Boquet, més conegut per la Roca d'en Toni, notable monument megalític instal•lat al bell mig de la serra: història entre natura.Aquet Dolmen esta situat a vilassar de dalt a la muntanya,hem anat caminan fins al Dolmen,hem surtit de vilassar de mar de la escola (els ametllers) y em pujat per la carretera de cabrils,y despres em pujat a vilassar de dalt.

Dolmen Can Boquet

El dolmen de la Roca d'en Toni es troba situat en el terme municipal de Vilassar de Dalt, a la comarca del Maresme. El dolmen va ser documentat per primera vegada l'any 1904 per Francesc Carreras Candi, que diu: "Se’l coneix en la contrada per la Roca d'en Toni, i és tan complet, està situat en un lloc tan visible i crida l'atenció de tal manera dels pagesos d'aquelles terres, que sembla impossible que encara no es conegui."

muntanya

carrer de carena

cami costa

riera de targa

avinguda sant sebastian

cami vilassar de dalt

carretera de vilassar de dalt